Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Kontakt

Interaktívny kontaktný formulár

Kliknite na oblasť, ktorá sa týka vašej otázky. Následne sa Vám zobrazia možné riešenia Vašej situácie. Ak v interaktívnom formulári nenájdete požadovanú informáciu, kontaktujte prostredníctvom emailu našu zákaznícku podporu.

  • Objednávka (termín doručenia, platba, faktúra, zmena)
    • Doručenie tovaru dopravcom
      • Pri odovzdaní Vašej objednávky dopravcovi, dostanete od nás informačný email a SMS. V expedičnom emaile dostanete tiež kód zásielky, pod ktorým ju môžete sledovať na stránkach dopravcu.

        GEIS
        DPD
        DHL
        Uloženka

        Ak máte v objednávke tovaru na sklade aj tovar, ktorý je na objednávku, bude Vaša objednávka expedovaná až po naskladnení všetkých kusov tovaru, teda kompletná objednávka.

        Stav svojej objednávky môžete sledovať tu: logistix.cz

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Platba
      • Vždy, keď od Vás obdržíme platbu, zašleme Vám potvrdzujúci email a SMS.

        Platba kartou - peniaze sú na náš účet pripísané okamžite. Ak je tovar v čase objednania skladom, je ihneď odovzdaný na zabalenie a k následnej expedícii.

        Platba prevodom - pri platbe prevodom môže pripísanie peňazí na náš účet trvať až 3 pracovné dni. Vaša objednávka bude odovzdaná na zabalenie a následnej expedícii ihneď po obdržaní Vašej platby.

        Dobierka (platba pri prevzatí) - svoj tovar zaplatíte až pri doručení / vyzdvihnutí. V tomto prípade už od nás žiadny email ani SMS nedostanete.

        Nákup na splátky Homecredit - všetky informácie súvisiace s možnosťou nákupu na splátky získate na stránke Nákup na splátky.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Faktúra
      • Faktúra k Vašej objednávke Vám bude zaslaná v elektronickej podobe vo formáte .pdf v prílohe expedičného emailu, ktorý dostanete v okamihu odovzdania Vašej objednávky dopravcovi. Ak ste pri potvrdzovaní objednávky zvolili možnosť "Zaslať faktúru v tlačenej podobe" bude faktúra zároveň aj priložená v obálke u Vašej zásielky.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Zmena fakturačných údajov
      • Nasledujúce zmeny nevykonávame:

        Zmena fakturačných údajov z fyzickej osoby na právnickú osobu.
        Zmena fakturačných údajov z právnickej osoby na fyzickú osobu.
        Zmena dátumu vystavenia faktúry.
        Zmena či iné úpravy názvu tovaru či služieb.

        Ak požadujete inú zmenu, ako sú vyššie uvedené, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom emailu info@okmarket.sk. Tieto požiadavky nemožno podľa platnej legislatívy prijímať telefonicky.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Storno objednávky / položky
      • Celú objednávku alebo len určitú položku z objednávky môžete stornovať v sledovaní svojej zásielky odkaz na logistix.cz. Ak sa Vám v sledovaní zásielky možnosť storna neponúka, znamená to, že už bola zabalená či odovzdaná dopravcovi. V takom prípade tovar od prepravcu nepreberajte, vráti sa nám späť.

        Ak ste objednávku uhradili vopred, zašlite nám, prosím, na email info@okmarket.sk číslo objednávky a číslo účtu, na ktorý Vám máme peniaze zaslať späť.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Pridanie či zmena tovaru, zlúčenie objednávok, zmena doručenia
      • Ak potrebujete pridať alebo zmeniť tovar vo Vašej objednávke, prípadne zlúčiť viac objednávok do jednej alebo zmeniť metódu doručenia, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis prostredníctvom emailu info@okmarket.sk. Tieto požiadavky nemožno podľa platnej legislatívy prijímať telefonicky.

        Zmeny v objednávkach je možné realizovať len do okamihu jej zabalenia. Ďakujeme za pochopenie!

        Stav svojej objednávky môžete sledovať tu: logistix.cz

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

  • Otázka k tovaru
    • Dostupnosť tovaru
      • Pri tovare na našich stránkach vždy uvádzame najaktuálnejšie informácie. Ak uvádzame, že tovar je na sklade, je naozaj skladom.

        U tovaru, kde je uvádzaná dostupnosť na dopyt, vyplňte prosím príslušný formulár, ktorý je umiestnený na stránke s tovarom. Naši pracovníci Vás o termíne dodania budú následne čo najskôr kontaktovať.

        Môžete si objednať ktorýkoľvek produkt, ktorý je vystavený v našom internetovom obchode. Ak produkt nie je v čase objednania skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať s termínom doručenia.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Cena dopravy
      • Cena dopravy za uvedený tovar je vždy uvedená na stránke s tovarom. Ak nakupujete viac tovaru naraz, nemusíte sa báť, doprava Vám bude naúčtovaná iba raz.

        Náš kompletný cenník dopravy nájdete tu: Cenník dopravy.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Technické otázky
      • S technickými otázkami k produktom sa prosím obracajte na niektorého z našich technických poradcov.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

  • Reklamácia / vrátenie tovaru alebo zásielky
    • Nefunkčný výrobok v záručnej lehote
      • Najrýchlejším riešením je zaslať tovar do autorizovaného servisu. Zoznam autorizovaných servisov nájdete tu: Zoznam autorizovaných servisov.

        Ak Vám tento postup nevyhovuje a chcete tovar reklamovať cez našu spoločnosť, vyplňte prosím reklamačný formulár.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamacie@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Zámena tovaru
      • Dorazil Vám iný tovar, ako ste si objednali? Za túto skutočnosť sa veľmi ospravedlňujeme. Aj naši skladníci občas urobia chybu. Vyplňte prosím nasledujúci formulár, prípadne priložte fotografie dodanej zásielky. O ďalšom postupe Vás budeme čo najskôr informovať.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamacie@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Poškodený tovar pri doručení
      • Veľmi nás mrzí, že Vám tovar dorazil poškodený. Robíme naozaj maximum preto, aby tovar pri preprave neutrpel žiadne poškodenie.

        Ak je tovar poškodený, aj napriek tomu, že obal bol neporušený, je potreba túto skutočnosť čo najskôr nahlásiť u prepravnej spoločnosti:

        Slovenská pošta: oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.

        PPL / DHL: oznámte telefonicky na číslo 840 775 775 do 2 pracovných dní.

        Toptrans: oznámte telefonicky na číslo 267 101 601 do 2 pracovných dní.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamacie@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Chýbajúci tovar v objednávke
      • Nedorazil Vám všetok tovar, ktorý ste si objednali? Za túto skutočnosť sa veľmi ospravedlňujeme. Aj naši skladníci občas urobia chybu. Vyplňte prosím nasledujúci formulár. O ďalšom postupe Vás budeme čo najskôr informovať.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamacie@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy
      • Ak nie ste so zakúpeným tovarom spokojní, môžete ho do 14 dní samozrejme vrátiť. Pred vrátením vyplňte prosím nasledujúci formulár a počkajte na kontaktovanie niektorým z našich pracovníkov.

        Nenašli jste odpověď na svojí otázku? Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu!

          reklamacie@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Slovenský návod
      • Pokiaľ u Vami zakúpeného výrobku chýbal slovenský návod, radi Vám ho zašleme. Napíšte nám prosím na email info@okmarket.sk číslo Vašej objednávky a k akému výrobku máme návod zaslať.

        Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom emailu!

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

  • Ponuka obchodnej alebo marketingovej spolupráce
    • Obchodná spolupráca
      • S ponukami nadviazania obchodnej spolupráce kontaktujte prosím Lukáša Vaňousa emailom.

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

    • Marketingová spolupráca
      • S ponukami nadviazania marketingovej spolupráce kontaktujte prosím Víta Beneše emailom.

          info@okmarket.sk

        Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

Prevádzková doba objednávok je každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

Reklamácie

reklamacie@okmarket.sk - Vašu reklamáciu prijmeme aj prostredníctvom emailu.

Prevádzková doba je každý pracovný deň od 8:00 do 16:00.

Kontaktná adresa

(Adresa pre zasielanie reklamácií a vratiek)

DUNAJNET s.r.o.
Depo 123kurier 
ul. Gogoľova 18
85101, Bratislava
Slovenská republika


POZOR: Pokiaľ nebude na tovar napísaná správna adresa, môže sa stať, že sa Vám balík vráti - bude odmietnutý zo strany prijímateľa. Prosíme o dodržiavanie.

Spoločnosť nemá kamennú predajňu a sklad.

Prevádzkovateľ shopu / dodávateľ

Sídlo spoločnosti:
Kamody Slovensko s. r. o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava
Slovenská republika

IČO: 47608544
IČ DPH: SK2023986272

Číslo účtu pre bezhotovostné platby:

2800882100/8330
IBAN: SK5883300000002800882100
BIC: FIOZSKBAXXX

Orgán dozoru:
SOI so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, Bratislava

© 2013 - 2024 OKmarket.sk