Najčastějšie otázky

1. Môžem si objednať tovar, ktorý nie je skladom?

Áno, môžete. O termíne naskladnenia Vás budeme informovať.

2. Čo znamená dostupnosť na objednávku alebo na dopyt?

Dostupnosť vždy overujeme u dodávateľa. Je potrebné napísať e – mail s presným názvom a kódom produktu na info@okmarket.sk Dostupnosť overíme a termín Vám prepošleme.

3. Tovar na zákazku

Pri tomto tovare požadujeme zálohu vo výške 35% z celkovej ceny. Záloha je nevratná v prípade stornovania objednávky alebo vrátenia tovaru. V prípade, že výrobca tovar nedodá, príp. dodá poškodený, zálohu samozrejme vrátime. Súhlas s podmienkami pre objednanie tohoto tovaru je potrebné poslať vždy písomne e – mailom.

4. Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke?

Je potrebné poslať písomne na e – mail info@okmarket.sk Uvedené musí byť číslo objednávky a všetky informácie, ktoré chcete doplniť alebo zmeniť.

5. Môžem doplniť alebo zmeniť objednávku?

Štandardne objednávky nemeníme, nedopĺňame ani nerozdelujeme. Vo výnimočných prípadoch je toto možné po dohode s obchodníkom.

6. Môžem objednávku stornovať?

Áno. Toto je potrebné poslať písomne na e – mail info@okmarket.sk

7. Čo je potrebné urobiť v prípade, že chcem tovar reklamovať?

Reklamácia sa podáva vždy písomne buď vyplnením reklamačného formuláru …... alebo poslaním e – mailu na reklamacie@okmarket.sk

8. Zaisťujete aj montáž?

Nezaisťujeme, sme len predajca.

9. Je u Vás možný osobný odber?

Osobný odber je možný len Parcel Shopoch DPD alebo na depe dopravnej spoločnosti DHL v Bratislave. V košíku Vám systém sám ponúkne možnosť výberu podľa nákupu. Zásielka ostáva na odbernom mieste 7 dní, potom nám ju dopravca vráti.

10. Môžem nakúpiť aj bez registrácie?

Áno, pre nákup v našom e – shope nemusíte byť registrovaný.

11. Kedy mi dodáte tovar, ktorý aktuálne nemáte skladom?

Po prijatí Vašej objednávky a preverení dostupnosti u dodávateľa Vám vždy potvrdíme termín naskladnenia e – mailom.

12. Ako získam informácie o mojej objednávke?

Vašu objednávku môžete sledovať online – v potvrdení objednávky, ktoré sme Vám poslali máte odkaz na sledovanie objednávky a následne zásielky u dopravcu. V prípade potreby nás môžete kontaktovať prostredníctvom e – mialu, na chate, prípadne nás môžete kontaktovať telefonicky.

13. Máte kamennú predajňu?

Nemáme, sme len e – shop.

14. Môžem tovar, ktorý som u Vás zakúpil vymeniť?

Nie. Tovar, ktorý Vám z nejakého dôvodu nevyhuje môžete vrátiť. Platbu Vám samozrejme vrátime a Vy si môžete objednať iný tovar.

15. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Môžete platiť platobnou kartou online pri objednávaní tovaru. Ďalej si môžete zvoliť platbu prevodom – v e – maily Vám pošleme potvrdenie objednávky a údaje potrebné k prevodu. Môžete platiť na dobierku – to znamená, že zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám zásielku privezie. Táto služby je spoplatnená – cenu za dobierku má každý dopravca inú, je uvedená pri každom dopravcovi v sekcii cena dopravy.

16. Ako zistím koľko budem platiť za dopravu?

Cena dopravy sa odvíja od hmotnosti zásielky. Pri každom produkte, ktorý ponúkame je cena za dopravu uvedená. V prípade, že budete objednávať viac produktov, stačí tieto produkty vložiť nezáväzne do košíka a tam sa cena dopravy sama automaticky prepočíta.

17. Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?

V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme expedovať po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a naskladnenie tovaru.

18. Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?

Áno, samozrejme. Je potrebné v košíku zvoliť nákup na podnikateľ/firma.

19. Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku expedovať?

Expedovať budeme kompletnú objednávku – to znamená po naskladnení všetkých produktov.

20. Ako zistím, že už ste moju platbu prijali?

Po pripísaní platby na náš účet Vám príde na e – mail automatické potvrdenie o prijatí platby.

21. Keď máte na stránkách uvedené, že je tovar skladom, je skladom naozaj?

Áno, pokiaľ je na stránkách uvedené skladom, tak tovar skladom naozaj máme. Skladové zásoby sa na stránkach aktualizujú každých 15 minút.

22. Je možné tovar rezervovať?

Nie. Je potrebné si vytvoriť objednávku a tým sa tovar pre Vás rezervuje.

© 2013 - 2018 OKmarket.sk